Monday, August 24, 2009

无聊

假期这么快就过了两天,
基本上这几天的收获都超少的,
只能说自己在恶补语文科+背sej
闷.....

不过发呆的时间总是比较多,
有时不知觉会想象明年的生活,
该走得都走了,
不走的跟我同班的机会也有点渺茫,
而且重点是自己要在这种情况下回去忠班
也许今年的我已经适应+爱上掉班的生活了,
那种得空不得空都会有人陪我踢球,
而且一有人生日就可以aluba的生活。

讲到这里就想到kw那笨蛋,
也许明年的我就会像是今年的他将?
堕落至极+闷得发慌 ><
不行不行,想到就恐怖
不想被老师们当作是“scoreA-machine”
更不想连下课去找朋友的时间都被留堂用去
NO!!!!!!!!!!!

算了算了....
其实现在想也不是很有重点,
毕竟还没有发生,虽然我对那样的未来不是很看好,
只能说希望我最不想看到的是不要发生,
这才是重点.... 唉.....

有时跟朋友提起这件事的时候,
他们只会说,考差点不要进忠班啦,
不过我只能说现在81,
下半年我75都可能会进 =.=
毕竟这么多人走.....

唉....发泄够了,先考好trial,
那些迟点再说....
现在大家应该都在发奋吧?
一起加油啦 ^^

4 comments:

Kailintam said...

do u noe..whener i go to 6s zhong during recesss time..
i would c THE WHOLE CLASS sitting down study study n study..
quite horible

beckham said...

hooi.. start learning la.. ok la.. recess stay in class a...

Ghost said...

Lol...
So, you want me to accompany you in 6sZhong next year?
haha.. see fate la..I'm too poor
Hey, I've finished my physic already...
I've never thought of studying the useless sejarah lo ==

the leaf shakes HUI said...

khailing: omfg.. tat's reli horrible!!
i will kill myself if the situation is like wad u said ><

irwin: sei yeh, seemin must be oways busy for society oso lah.. dun ever tease on me =.=

ghost: lol.. gambateh eh.. u're my hope XD sejarah ah... trial still gt tips mah.. dun worry.. ^^