Sunday, June 7, 2009

我超爱马来西亚

星期四去补习时,
才刚从妈妈的车下来,
“叽”的一声,我的脚上已经充满了紫色的液体
回头一望,原来妈妈的车轮胎压着一个包装ribena
真的是他XX的....
我一边抹小腿和脚上黏黏的ribena,
一边诅咒乱丢垃圾的大便,
dailou啊....你丢在人行道就算了啦,
做么丢在路上,这样有很多无辜的受害者你知道吗?
死白痴!!!
一大清早就中酱的大奖

这就是马来西亚人民的公民意识吗?
现在的政治又这么“好”....
真得又为人民做事?
不知不觉变成了他们的游戏....你们继续加油啦... =.=
连登加楼的体育馆都可以这样倒塌下来
我真得是佩服那些承包商 ^^
你们是最好的你们知道吗?
一个不小心我也会变成黄明志
不过这篇我已经小心用语了

****************************************************



无意间拍到勇俊的白痴表情


昨天和勇俊参哥哥他们踢球
真的是累到爆!!
他们的体力真的是惊人...
踢了好久都不会累的,
不过我学到了很多...
我哥哥教了我一些保存体力的方法
那种无时无刻都用irwin所谓的nissan skyline engine的速度
还有防守的方法...
我还是坚持他教的退后等机会....
虽然给宇文那笨蛋说不可以...
当你的对手是高手时,你唯一的机会就是当他的球离开脚的时候啦,
不要一直叫我冲上去被人过 ==
谁还敢叫我sub? =P

4 comments:

Beckham said...

Suan la u.. SUB!!!... haiz.. comeptition dat time den u noe adi de... 4v4 alot of space de... aiya.. u proton den dun tell ppl u r nissan skyline la.. tuo shuai ur bro only.. like how u tuo shuai ur bro who got highest in com..><

the leaf shakes HUI said...

i hv nvr thought of being a 背书仔 like him... u better kill me if u're asking me 2 memorize the 2 com txtbook...

ask urself... did u run faster than me b4? i dont think so... if im proton then u are kancil =D i hv nvr doubt on my speed ^^

Beckham said...

ahem*...Berbatov n Beckham do not need speed..All i need is elegance.. n im full with that..WAHAHAHAHA!!

the leaf shakes HUI said...

well...
shut up if u run slower than me... =.=
evry1 has his style of playing futball
i nvr doubt on urs so i hope u wont doubt on mine too

can i ask.. did berbatov and beckham surpass henry's record?
their assists are more than goals..? okok
then can they score 32goals and 23 assists in a season? henry did.. omg...
in fact... nobody can overtake this record

evry1 will become old...
i know henry is not as pro as he was
however... i bet beckham and berbatov will be even worse than him :P